NYA CLEAN MANIAC MED MICELLAR-TEKNOLOGI

Behåll den härliga känslan av nytvättat hår hela dagen med Clean Maniac, det senaste tillskottet från Redken.

Denna silikon- och sulfatfria serie drivs av micellar-teknologi, som många känner till och älskar i sin hudvård. Nu finns den alltså i hårvård för att ge den ultimata renhetskänslan. Vår första neutraliserande doft hjälper till att behålla den rena känslan hela dagen, även i stadsmiljöer.

"Då 8 av 10 kvinnor känner att de behöver tvätta håret varje dag, sökte vi en lösning som ger den superrena effekten som de letar efter", förklarar Shane Wolf, Global General Manager på Redken 5th Avenue.

Uppnå “Clean Maniac-hår” med:

• NYA Micellar Clean-Touch Shampoo, med micellarteknologi som drar åt sig smuts likt en magnet. Rek pris: 220kr
  • NYA Clean-Touch Conditioner, en lätt gelformula för en ren känsla. Rek pris: 250kr

Nu finns även stylisternas favorit Hair Cleansing Cream som en del av Clean Maniac-familjen, så kunderna kan göra en ren start redan hos frisören.

Cat McNeil frontar Clean Maniac-kampanjen och är en utav Redkens musor. Cat McNeil började sin modellkarriär redan som 14-åring. Hon blev snabbt ett känt ansikte då hon gick visningar för bland annat Alexander McQueen och John Galliano och frontade kampanjer för Louis Vuitton och Givenchy.

Följ @Redken för mer info om Clean Maniac och vår nya musa Cat McNeil.