Lilly Collins ny varumärkesambassadör för Lancôme

Maison Lancôme är stolt att presentera Lily Collins som ny varumärkesambassadör.

Som en ny stjärna i Hollywood spenderar Lily Collins sin mesta tid i USA men hon försöker även att komma hem och hälsa på sitt hemland England så mycket som möjligt. Europeisk och amerikansk, barnbarn till en ballerina och dotter till en världsartist. Lily växte upp i en värld som uppmanade till nyfikenhet, konstnärlighet och en törst att upptäcka. Innan hon gjorde sin fantastiska debut i The Blind Side, och även 2009 i Mirror Mirror, tillsammans med Sandra Bullock, ett annat välkänt Lancômeansikte, hade hon ögonen på journalistiken.

Nästa gång hon syns på bioduken är år 2014 i Love, Rosie, en romantisk komedi baserad på den irländska författaren Cecelia Aherns novell Where Rainbows End.

Med en fri själ, självsäker, strålande och en delikat skönhet - och även otroligt lik den ikoniska Audrey Hepburn – kommer hennes talang, välbefinnande och utstrålning passa perfekt för Lancôme med start i januari 2014. Först ut kommer hon att synas tillsammans med den härliga sminkkollektionen; vårlooken French Ballerine.
”Det är en fantastisk ära och ett privilegium att ha fått förtroendet att representera Maison Lancôme. Jag har alltid beundrat varumärkets unika uppskattning för inre skönhet, elegans och utstrålning. Jag känner mig otroligt lycklig att vara en del av de mest inspirerande ambassadörskvinnorna för ett av de mest ansedda varumärkena i världen. Det är verkligen en dröm”, säger Lily Collins. ”Med sin charm, elegans, modernitet och livlighet är Lily Collins den perfekta symbolen för kvinnlighet enligt Lancôme. Vi är glada över att inleda detta samarbete med Lily, som ger en förnyad känsla av lyster och ungdomlighet till Lancôme”, säger Françoise Lehmann, General Manager of Lancôme International.

• lily collins
  • lancome