Lagerhaus opens its seventh shop in Japan

Lagerhaus opens its seventh shop in Japan

Today Lagerhaus opens its seventh shop in Japan. The store opens in the well-established APITA department store in Toyama Higashi on the Japanese north coast, and is Lagerhaus second shop in Toyama area.

In 2014 Lagerhaus increase the expansion in Japan and since the middle of January the company has opened three shops. In total there are now seven Lagerhaus stores in the country and more will open during the year. Each store is about 100 sqm shop-in-shop solutions in the Japanese department store APITA offering Japanese customers a carefully selected range of characteristic Lagerhaus products.

For more information, please contact:

Lars Bonander, CEO Lagerhaus AB
Phone: +46 727 300 630
E-mail: lars.bonander@lagerhaus.se

Lagerhaus är en inredningskedja som erbjuder sina kunder praktiska och prisvärda prylar med unik design som enkelt förnyar hemmet. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag finns det 34 butiker och en växande e-handel i Sverige samt sju butiker i Japan. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ingår sedan 2004 i Axstores-koncernen.