Lagerhaus presenterar nyheter för sommaren

Lagerhaus presenterar nyheter för sommaren

Sommaren närmar sig med stormsteg och Lagerhaus presenterar produkter som passar perfekt för lata dagar på stranden. I kollektionen Gone to the beach hittar man bl.a. stora picknickfiltar för hela familjen, coola kylväskor för kalla drycker på stranden och strandhanddukarna PUERTO av mjukaste ekologiska bomull.

Nu är snart sommaren här och i år vill vi bjuda på hemmagjord glass! Lagerhaus designteam har tagit fram formar, skopor och skålar för alla kommande glasskalas. Och som vanligt hittar man allt som behövs för att bjuda på sommaren skönaste grillkväll hos oss på Lagerhaus. Förutom allt som behövs för att göra bästa barbecuen så hittar du massor av ljusslingor som bidrar med rätt stämning långt in i den ljumma natten, säger Maria Engman marknadschef på Lagerhaus.

Kollektionen Gone to the beach finns i butik from 1 juni.
Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank, där det finns högupplösta miljö- och produktbilder.

Regioner

Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder praktiska och prisvärda prylar med unik design som enkelt förnyar hemmet. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 36 butiker i Sverige, 6 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Novax som är ett helägt dotterbolag till Axel Johnson AB.