​Lagerhaus presenterar Precollection SS19

Pressmeddelande   •   Okt 09, 2018 13:25 CEST

Det är en kontrastrik och färgstark kollektion som inredningskedjan visar upp. I Precollection tillåts det lekfulla ta plats. Tonvikt på varma toner med starka accenter som signalröd, gul och kornblå. Formspråket är uttrycksfullt med bågar, kolonner och kuben.

- Produkterna i kollektionen har attityd och syns i ditt hem. En personlig favorit är den stora regnbågskudden, dess form och färg piggar upp vilket sovrum som helst. Be cool- Dare color!... säger Therese Stråhle, Designchef på Lagerhaus

Pre Collection SS19 finns i butik from 14 december.

Klicka här för att komma till Lagerhaus bildbank där du kan ladda ner högupplösta miljö- och produktbilder.

Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder prisvärda produkter med unik design som enkelt förnyar hemmet. Förutom färg, mönster och glädje vill Lagerhaus bidra till ett bättre samhälle där deras påverkan på människor, djur och natur är så liten som möjligt. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 38 butiker i Sverige, 5 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Novax som är ett helägt dotterbolag till Axel Johnson AB.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.