​Lagerhaus till Täby Centrum

Pressmeddelande   •   Mar 31, 2015 13:09 CEST

Den 14 maj öppnar inredningskedjan Lagerhaus ytterligare en butik. Nu är det Täby Centrum som får ta del av kedjans designade inredningsaccessoarer till låga priser och butiken byggs enligt Lagerhaus nya butikskoncept.

Sedan konceptet testades i Nordstan, Göteborg i juni 2014 har 3 butiker byggts om och en ny butik öppnat i Väla köpcentrum.

I maj öppnar Lagerhaus dessutom såväl e-handel som butik i Strömmen Storsenter i Norge.

Täby Centrum är en självklar handelsplats och vi är glada att kunna erbjuda Lagerhaus sortiment även i den här delen av Stockholm, säger Catarina Pembert, försäljningschef.

Kedjan har sedan tidigare 6 butiker i Stockholm.

Ytterligare nyöppningar och ombyggnationer är planerade under 2015.

Lagerhaus är en inredningskedja som erbjuder praktiska och prisvärda prylar med unik design som enkelt förnyar hemmet. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag finns det 32 butiker och en växande e-handel i Sverige samt 21 butiker i Japan. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ingår sedan 2004 i Axstores-koncernen.

Kommentarer (0)

Kommentera