Bra start på 2017

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2017 13:16 CET

Försäljning som kommer från sociala medier har ökat över 400% vilket är ett bra kvitto på den ökade närvaron som Lampan investerat i senaste tiden. Många fler och spännande aktiviteter väntar under våren för Lampan.se.

Försäljningen i Norge går över förväntan och det finns många aktiviteter som ska genomföras under 2017 som kommer ge riktigt bra försäljningen.

Lampan.se har vunnit många priser genom åren, nu senast blev lampan.se utsett till Superföretag av Veckans Affärer. Lampan.se har också fått flera utmärkelser som ”Årets Ljusa butik” av leverantörer inom Sveriges belysningsbransch.

Sedan Lampan.se startade e-handel våren 2011 har kurvan pekat spikrakt uppåt. Från 2011 till 2012 ökade E-handeln med 212 % och från 2012 till 2013 med ytterligare 179 %. Trenden är intakt även i år, då året har börjat med en fortsatt ökning med 177 %. Företaget ägs sedan 2006 av paret Barbro och Anders Sjöberg och sysselsätter idag 16 personer.

Kommentarer (0)