LAN Assistans levererar trådlös kommunikation till Vectura

Efter upphandling får LAN Assistans förtroendet att leverera HP Networkings trådlösa kommunikation till teknikkonsultbolaget Vectura.

Försäljningschef på LAN Assistans, Richard Claesson berättar mera:

– Vi är inne i en stark medvind på bolaget nu, vi har tillexempel vunnit många strategiska affärer, och denna gång blev det en stor lösning gällande trådlös kommunikation, ett av våra starkare fokusområden. Vi har även många nya medarbetare på flera ledande positioner och på tekniksidan. Tack vare det kan vi erbjuda ännu högre kompetens till våra kunder.

– Dessutom har vi tagit fram en helt ny lösningsportfölj för våra fokusområden, en portfölj som uppenbarligen ligger rätt i tiden. Resultatet avspeglar sig i stora och roliga affärer, som den här, med långsiktiga lösningar som verkligen genererar kundnytta, avslutar han.

För mer information om LAN Assistans olika erbjudanden kontakta försäljningschef Richard Claesson, richard.claesson@lanassistans.se, 011- 470 84 14

• Datorer, datateknik, programvaror

• hp networking
  • trådlös kommunikation
  • vectura

LAN Assistans ska med Sveriges största engagemang, höga kvalitet och spetskompetens erbjuda tjänster, lösningar och produkter med syftet att öka IT-nyttan och sänka IT-relaterade kostnader för våra kunder.

Richard Claesson

Affärsutvecklare på Ecochange Personalförmåner Personalförmåner 011-470 84 14