LAN Assistans ny partner för e-sporteventet Consolidate 2013

LAN Assistans har gått in som partner för e-sportseventet Consolidate 2013 som anordnas den 12-13 oktober på Elmia i Jönköping. Tusentals spelare och besökare kommer då att samlas och LAN Assistans bidrar med viktig teknisk utrustning som behövs för att genomföra eventet.

Consolidate 2013 är en samlingsplats för e-sportentusiaster och under helgen genomförs en rad olika tävlingar i bland annat spelen Starcraft 2, Counter-Strike: Global Offensive och Call Of Duty: Black Ops 2. Flera världsstjärnor är på plats och alla matcher kommer att sändas live på TV4play.se.

Mer information om eventet finns på http://consolidatejkpg.se

• e-sport
  • consolidate
  • lan assistans

LAN Assistans bildades 1984 och sedan dess har vi strävat efter att erbjuda den allra högstakompetensen inom IT-infrastruktur, systemlösningar, datakommunikation och drift. Vi ska alltid erbjuda tjänster, lösningar och produkter med syftet att öka nyttan med IT och sänka IT-relaterade kostnader för våra kunder. Mer information finns på www.lanassistans.se.