Larsa Foods öppnar Pop Up-butik på nätet under Mitt kök-mässan

I samband med företagets mässdeltagande på Mitt kök-mässorna i Göteborg och Stockholm öppnar Larsa Foods en virtuell Pop Up-butik på nätet, med attraktiva erbjudanden för att fira Larsa Foods 20-års jubileum. Med butiken på nätet kan alla lätt ta del av våra specialpriser under mässan Mitt kök, även de som inte har möjlighet att själva besöka mässan.

Larsa Foods Pop Up-butik går under namnet Colourful table – Colourful conversation.

”Att samla vänner och familj och mingla kring små och smakrika rätter är en av företagets grundtankar. Vi känner att en stor del av östra Medelhavets genuina smaker även inkluderar hur man äter. Det har därför blivit allt viktigare för oss att sätta in maten i ett större sammanhang”, säger Maria Meizar, marknadsansvarig på Larsa Foods.

Pop Up-butiken är öppen från och med måndagen den 27 oktober. I butiken finns bland annat vackert mönstrade kökstextiler av OEKO-TEX certifierad bomullskanvas, prisbelönt olivolja och en Medelhavskasse fylld med delikatesser.

Kunder som inte är på mässan kan använda rabattkoden ”Larsa” för att få samma förmånliga priser som mässbesökarna. Mitt kök-kampanjen pågår till och med söndagen den 23 november.

Maria Meizar, marknadschef, Larsa Foods AB, maria@larsafoods.se, tel 08-640 60 91

Eller besök shop.larsafoods.se

• kökstextilier
  • mitt kök 2014