Pitcher´s drar igång After Work med Tipspromenad!

Fredagarna i höst tvingar gästerna att gnugga geniknölarna när Pitcher´s drar igång sin populära After Work som nu utökas med tipspromenad i de 2100 m2 stora lokalerna.

Varje fredag sätts 18 kluriga frågor ihop tillsammans med en trevlig snacksbuffé. Det krävs ingen föranmälan utan man kan spontant sätta ihop ett lag bestående av 2-4 deltagare och tävla om förstapriset på 500 kr i presentkort.

- Vi märker av det stora intresset för frågesport och tävlingar så detta kändes som en klockren idé. Vår quiz som är på söndagar är oerhört populär och nästan alltid fullbokad. Med en tipspromenad så använder vi lokalerna på ett roligt sätt samtidigt som man kan umgås efter en lång arbetsvecka, säger Fredrik Karlsson.

Tipspromenaden startar 15:00 och svaren måste vara inlämnade innan 18:30. För att enklare hitta frågorna på de stora ytorna så får alla deltagare i karta.

Premiären blir fredagen den 14/9 och fortsätter sedan med nya frågor varje fredag.