Succégruppen Hov1 kommer till Örebro den 4:e juli!

Samma dag som årets turnépremiär på ett utsålt Annexet släpptes deras andra album ”Gudarna På Västerbron”. Det blev en releasefest som hette duga med en show som fick golvet att gunga och recensenterna att jubla.

Samtliga spår på albumet gick direkt upp på Spotifys topplista med singeln ”Hon Dansar Vidare I Livet” på en förstaplats.

Nu bygger Hov1 vidare på succéåret 2017 som fylldes av en utsåld vårturné med 8 stopp som avslutades på ett utsålt (17500 personer) Gröna Lund. Året avslutades med dubbla priser på P3 Guld för Årets Grupp och Guldmicken samt en Grammisnominering för Årets Nykomling. Deras raketkarriär har fångats i en dokumentär på fyra delar. Trots allt detta vet vi att Dante, Ludde, Noel och Axel har mycket mer att ge.

Plats: Villa Strömpis Sommarscen

Biljetter finns här