The Strollers + John Hoyles till Frimis Salonger den 12/5!

The Strollers + John Hoyles
Frimis Salonger, 12/5, 21:00
Biljetter: 175:- + avgift
18 år

Köp era biljetter online genom att klicka HÄR eller över disk på Direkten Nöje Örebro eller Turistbyrån i Örebro.

The Strollers på hemmaplan! De otvivelaktiga kungarna av 90-talets garagerockscen är tillbaka. Efter en intensiv karriär under slutet av förra millenniet, med några nu klassiska skivor i ryggen, somnade örebrobandet in 2001. En kort återförening 2006 och sedan var det tyst i 10 år. Men som fågel Fenix har de nu rest sig igen och fräser av fuzz och farfisaorgel! En ny singel, ”Gotta Get Away” (2016), har redan hunnit släppas och fler albumsläpp är på gång. Efter återkomsten har The Strollers besökt ett antal städer i Skandinavien och söder ut på kontinenten men nu är det örebroarnas tur. Missa inte en grym kväll med fullt ställ!

Support kvällen till ära är John Hoyles! Med en ny, sjukt bra, platta i bagaget kommer Mr Hoyles att passa som handen i syltburken som support!