Narrative tar silverplatsen som Sveriges hetaste digitala entreprenör 2013

Nyhet   •   Okt 24, 2013 16:24 CEST

LEAD-bolaget Narrative med Martin Källström i spetsen hamnar på plats nummer två då Internetworld för åttonde året i rad utser Sveriges hetaste digitala entreprenörer.

Textklipp från Internetworld.
Efter en extremt lyckad kickstarter-kampanj och stor mediauppmärksamhet världen över har Narrative (tidigare Memoto) skapat stora förväntningar. Två av de hetaste trenderna på nätet just nu är sakernas internet (internet of things) och lifelogging. Narrative har skapat en produkt som fångar upp båda dessa fenomen. Med sin kamera vill de få oss att dokumentera livet hela tiden, varje dag.

Läs hela artikeln på Internetworld

__________________________________________________________________________

Narrative är ett LEAD företag. LEAD är en av Sveriges främsta företagsinkubatorer som hjälper entreprenörer att bygga bolag snabbare och säkrare. LEAD vänder sig till entreprenörer med företag som är innovativa och har potential att expandera. Verktygen för framgång baseras på en strukturerad och kvalitetssäkrad affärsutvecklingsmetodik som grundar sig på en nära och engagerad affärscoachning. LEAD ägs av Linköpings universitet och finansieras därutöver av Norrköping respektive Linköpings kommuner samt Almi företagspartner. www.lead.se

Kommentarer (0)