LEAD-bolaget Earn’d it nominerad till bästa affärsplan i Venture Cup

LEAD-bolaget Earn’d it nominerad till bästa affärsplan i Venture Cup

Earn’d it är morgondagens helt mobila marknadsföringsplattform för dagligvaror och har genom sin lösning skapat unika incitament hos konsumenterna att självmant engagera sig i marknadsföring från olika varumärken. Earn’d it skapar starkare relationer mellan varumärke och konsument genom att erbjuda personlig och effektiv marknadsföring.

Under november vann Earn’d it pris för bästa affärsidé inom kategorin media, mjukvara och webb för Venture Cup öst. Nu är det dags igen, Earn’d it är nominerade till bästa affärsplan inom kategorin media, mjukvara och webb.

Venture Cup har som mål att hitta de nya, mest intressanta och bästa företagen i Sverige. Regionsfinalen äger rum i Stockholm den 16 december och då kommer Sveriges bästa nystartade företag prisas. En vinst för Earn’d it i regionsfinalen skulle sedan leda till en plats i Venture Cups årliga Sverigefinal.

Läs mer om de nominerade i Venture Cups regionsfinaler

Venture Cup på 1 min

För mer information kontakta  Max Gabriel  070-536 55 75

max.gabriel@earndit.se