Pressmeddelande -

Svenska Marketing Automation företaget Leadsius ingår partnerskap med London-baserade byrån Leading Thought

Leading Thought är en digital byrå som hjälper SMB/SME företag att accelerera sin konkurrenskraft genom att erbjuda konsultation, utbildning och verktyg för att växa och utvecklas.

För Leadsius blir Leading Thought bolagets första partner i UK som gör att Leadsius kan utöka sitt erbjudande i landet. Leadsius har redan idag 100-tals aktiva kunder i UK och med en ny lokal partner kan Leadsius fortsätta sin expansion.

- För Leadsius är det strategiskt viktigt att bygga upp ett stabilt och professionellt partnernätverk och Leading Thought passar oss helt perfekt. De delar vår passion för SMB/SME företag och har en arbetsmetodik som handfast utbildar, guidar och förser sina kunder med de verktyg de behöver, säger Markus Lundin, CEO på Leadsius.

- Our motto is creative thinking and doing for SMEs. We're delighted that Leadsius now adds a whole new level of marketing sophistication to our 'doing' armoury, says Chris Shaw, Partner at Leading Thought.

Leadsius kommer under 2014 öka antalet partners i Europa, USA, Canada och även Sydamerika.

Med över 1 800 marknadsförare världen över som använder Leadsius, utgör de ett bra underlag för nya partners att addera till lösningar inom Marketing Automation. Mot en egen kundbas och för att skapa affärer mot de användare som redan finns på dessa marknader.

Vill du veta mer om Leadsius kontaktar du CEO, Markus Lundin på markus.lundin@leadsius.com. Vill du veta mer om Leading Thought kontaktar du Chris Shaw på chris.shaw@leadingthought.co

• marketing automation
  • smb marketing automation
  • leading thought
  • uk partner
  • leadsius

Leadsius omvandlar digital marknadsföring till affärer. Med vår kostnadsfria Marketing Automation plattform skapar vi de förutsättningarna som krävs för att marknadsförare skall kunna attrahera och underhålla prospects till leads vidare till lojala kunder.

Markus Lundin

Founder & CEO +46733290103