Nyhet -

Stark företagskultur ger bästa basen för stark lönsamhet - resan dit kan börja på Martinhal i Portugal

I december 2010 – efter att ha varit öppet 5 månader  – valdes Martinhal  till en av världens 101 bästa hotell&resorts av tidningen Tatler Magazine.

Leventa paketerar och ordnar allt kring konferensen som registrering, teknik, moderator, föreläsare, boot camp ledare, transporter och boende i fantastiska hus eller hotell. Vår kompetens för att värdegrundsstärka dina medarbetare ingår i seminarieprogrammet - om du så önskar - eller så ser vi till att du får det du önskar från våra samarbetspartners. Under v 44, 2011 är Leventa på plats i Portugal för att gå igenom önskemål från våra kunder. Inom kort släpper vi exempel på upplägg - håll utkik på Leventas hemsida.

Martinhal har en extraordinär, oerhört vacker och unik miljö med tillgång till det mesta som önskas. Det finns plats för upp till 1000 personer och det finns 2 stora konferensrum som rymmer drygt 100 personer.

Hotellet och de ca 160 husen som ingår i Martinhal är beläget vid Europas sydvästligaste punkt direkt vid en ”egen” atlantstrand. Det ligger i ett naturreservat med en miljö och policy som drivs av en stark värdeskapande vision. Det är därför Leventa har valt Martinhal. Service, ledning, miljö, relationer med de anställda - allt andas stark, välvårdad företagskultur. Till det tillkommer en natur som förflyttar dig till "himmelriket på jorden". Maten andas hav, närodlat, solmoget och smaksensationerna är enastående. Köket är känt för sin mat- och dryckkunskap.

Platsen har ett micro-klimat med värme året runt. Med drygt 300 soldagar per år och 132 mellan oktober- mars där medeltemepraturen är 20 grader blir Martinhal ett mycket inbjudande val under hösten&vintern. Mellan april-november har du temperaturer runt 30 grader och en torr luft med en skön bris. Här får du möjlighet och se bilder  och läsa mer om Martinhal på vår hemsida.

Kontakta oss gärna - vi har en passion för Martinhal och Algarve - den förmedlar vi mer än gärna.