Leventa erbjuder en sommarpresent med Segway Event i Vaxholm

Leventa erbjuder en upplevelse av rang. En segwaytur i magiskt vacker miljö i Vaxholm och närliggande öar. Ta med kollegor, vänner, familj, klienter och samarbetspartners och njut av en svensk sommardag när den är som bäst. Du får både se Vaxholm från ett nytt perspektiv och platser du kanske inte annars skulle se. Rolig friåkning i parken sätter leendet på läpparna för dagen.

Ta någon av alla skärgårdsbåtar från Sth City till Vaxholm eller buss 670 från Tekniska högskolan. Gå längs kajen till Vaxholms Gästhamn och häng med Segway Event på en Segway tur. Segway är något som alla kan lära sig. Det är mycket enklare än att cykla och ett annorlunda och roligt sätt att ljudlöst ta sig fram på gator och torg.

Efter en härlig tur i hjärtat av skärgården väntar en strömmingsmacka på knäcke på Restaurang W. Sitt och njut en stund av vågornas skvalp och måsarnas skrik och beundra den vackra utsikten en stund.

Leventa erbjuder dig 15% på Segway-turen både för företag och privatpersoner. Vi vill på detta sätt bidra till att du och din familj och vänner, kollegor och andra i din närhet får en härlig upplevelserik dag i skärgården.

Våra turer är drygt 30 och 60 minuter och kostar ordinarie pris från 295:-/pp. Planerar ni ett företagsevent så har vi ca priser från 7500 kr exkl moms för grupper upp till 12 pers. För bästa pris föreslår vi att ni kontaktar oss för offert.

Ring och boka din tid och uppge koden “Leventa”. Du kommer att bli väl omhändertagen av Segway Events guider. Givetvis kan de även erbjuda andra aktiviteter både privat och för företag. Johan Larsson på Segway Event berättar gärna mer när du ringer.

Och du, visst vill du väl att fler ska få en lat, skön och upplevelserik dag på semestern? Viska då koden “Leventa” till din nästa så är det fler som får ta del av erbjudandet.

Kontaktinfo: 00 46 70 541 00 83, info@segevent.se
Kontaktperson och platsansvarig: Johan Larsson