Tone Bekkestad och Pelle Thörnberg i samarbete för effektiv kommunikation

Leventa är nu glada att kunna presentera ett utbildningsupplägg tillsammans med två av våra mest erfarna föreläsare inom media- och videokommunikation.

Som företag kan ni kombinera kvalificerad och inspirerande mediaträning tillsammans med utbildning i hur ni skapar och använder ett av dagens viktigast marknadsföringsverktyg; film.

Att nå ut med rätt budskap i media, oavsett om kontakten är "frivillig" eller ej, är en viktigt del av ett företags varumärkeshantering. Det gäller att formulera budskapet på ett sätt som gör att journalisten får det nyhetsvärde denne efterfrågar och samtidigt nå ut till den målgrupp som kommer att se inslaget i kommande sändning.Hur man gör detta är Pelle Thörnberg expert på. Han har en gedigen bakgrund som journalist inom SVT och har dessutom medietränat en mängd företag genom åren.

Tone Bekkestad är en framgångsrik och mångsidig entreprenör som efter sin karriär som meteorolog i TV-rutan, föreläser om både praktiskt klimatansvar och lär ut hur man använder videomediet effektivt i sin marknadsföring.

Vill du ge dina ledare ett par dagars riktigt effektiv träning och kunskap i kommunikation så är det här föreläsarparet helt rätt! Se bifogat dokument längre ner på denna sida för mer information.

Självklart kan du också anlita både Pelle och Tone separat.