A Road to Cambridge

Nyhet   •   Nov 25, 2011 15:39 CET

A Road to Cambridge är avsett att användas som förberedelse inför CAE-provet, Certificate in Advanced English.

Tyngdpunkten ligger på att öva de svårigheter svenska elever har när de ska ta CAE-provet. Det går även utmärkt att bygga en språklig C-kurs i engelska kring materialet.
Förutom huvudboken finns också en kassett med hörövningar, en lärarhandledning samt facit med ordlistor. Lärarhandledningen innehåller detaljerade tips för att arbeta vidare med materialet, ett avsnitt om Writing samt manus till hörövningarna på kassetten.

Titel: Allt-i-ett-bok, ISBN: 978-91-21-17925-3, 160 sidor

Annika Callerud, marknad
Tel: 08-6909094, E-post:annika.callerud@liber.se. Högupplösta bilder finns på http://b2b.liber.se/bild/