Lifeline Entertainment har ingått exklusivt samarbete med Pernilla Wahlgren

Lifeline Entertainment har ingått exklusivt samarbete med Pernilla Wahlgren som från och med nu representerar artisten på alla dess scener!

Efter slutsålda hus under sommaren 2009 och våren 2010 med 3sagas föreställningen ”bruden som visste för lite” och ett medverkande i Melodifestivalen med sången ”Jag vill om du Vågar” som tog henne till finalen i Globen, har det sista året varit både hektiskt och intensivt!

Pernilla har en historia som spänner sig närmare 25år på Svenska scener från uppsättningar som Grease, Cats, Sound of Music, The Producers samt ett antal medverkanden i Melodifestivalen från bidraget Picadilly Circus till duetten ”Let the Spirit Fly” tillsammans med Jan Johnassen, med detta har Pernilla Wahlgren blivit ett med den Svenska folkligheten!

Pernilla är ofta ett anlitat namn i företags event samt turnéer genom konserthus genom Sverige senast tillsammans med Christer Sjögren på dennes jubileums turné våren 2009 som nådde 30 000 biljettköpare!

Idag ständigt aktuell och driver bloggen Pernillas Värld där hon tillsammans med 5 andra kommunicerar mot över 200 000 unika besökare i veckan, som bland annat tar del av hur det just är att vara Pernilla Wahlgren!

För framtida engagemang är ni välkomna att kontakta
Lifeline Entertainment
08-670 79 75 Lasse Karlsson lasse.karlsson@lifeline.se