​Martin Stenmarck är äntligen tillbaka med en stor rock och popshow - Hitsen & Hjältarna!

Martin Stenmarck är äntligen tillbaka med en stor rock och popshow! En show som i ett svindlande tempo kommer att ta dig med på en musikalisk resa som spänner över tid och rum-från hårdrocksdrömmarna i pojkrummet, till Grammisvinst, Melodifestivalsvist, Rockbjörnsvinst, till de stora arenornas tid i och med Ladies Night-till den kritikerrosade scenföreställningen ”Syskonkärlek”.

Hitsen & Hjältarna är en föreställning fylld av högoktanig energi, liveband och ett hisnande tempo där hitsen som format Martin framförs och varvas med egna sånger som nått långt in i den svenska folksjälen. Allt detta levereras med den största känsla som blivit Martins signum; där hans karriär visas i all sin artistiska spännvidd. Här kommer du sjunga med i oförglömliga låtar med alltifrån Elvis till Springsteen och med glittret från Frank Sinatras Las Vegas-till Martins egna oförglömliga låtar.

Föreställningen ”Hitsen & Hjältarna” har premiär på Gränsö Slott i Västervik den 8 november för att sedan bege sig ut på turné under hösten och vintern. Biljetter släpps tisdag 16 april kl 10.00.

Turnéplan hösten 2019:
08 nov - Västervik, Gränsö Slott
09 nov - Linköping, Linköping Konsert & Kongress
10 nov - Halmstad, Halmstad Teater
16 nov - Västerås, Västerås Konserthus
22 nov - Malmö, Slagthuset
23 nov - Helsingborg, Helsingborg Arena
29 nov - Malmö, Slagthuset
30 nov - Malmö, Slagthuset
01 dec - Kalmar, KalmarSalen
06 dec - Malmö, Slagthuset
07 dec - Malmö, Slagthuset
13 dec - Örebro, Conventum Arena
14 dec - Vara, Vara Konserthus
20 dec - Växjö, Växjö Konserthus
21 dec - Vara, Vara Konserthus

Biljetter till "Martin Stenmarck - Hitsen & Hjältarna” släpps tisdag 16 april kl 10.00 via lifeline.se samt lokala biljettombud.

Följ Martin Stenmarck online:

Producent:
Michael Henriksson, Lifeline