HÅLL FORMEN PÅ PLAZA

Copenhagen Plaza öppnar i dagarna dörrarna till sitt gym. Efter noggrann ombyggnation har man på nedre våning i hotellet byggt ett fitnessrum. Gymmet är utrustat med maskiner för träning av hela kroppen, allt från hantalr till löpbandsmaskin.

Platschef Allan Mulis säger: ”Våra gäster har länge efterfrågat möjligheten att kuna träna under tiden man bor hos oss och nu kan vi med glädje erbjuda detta i nya, fräscha och väl anpassade lokaler.”

Med sitt centrala läge i Köpenhamn och alla sevärdheter just runt hörnet är Copenhagen Plaza ett mycket välbesökt hotell. Hotellet arbetar kontinuerligt med att möta sina gästers efterfrågan och ett gym har länge stått på önskelistan.

Allan Mulis säger vidare: ”Det är fantastiskt roligt att kunna erbjuda ett riktigt fullservicehotell med restaurang, bar och nu också träningsmöjligheter.”

Förutom Copehangen Plaza förvärvade ProfilHotels även Richmond Hotel i Köpenhamn per den 1 juli i år.

KONtAKt:

Allan Mulis, Platschef Copenhagen Plaza +45 33 70 57 30 +45 22 60 23 19 allan.mulis@profilhotels.se

• profilhotels

ProfilRestauranger driver 8 st klassiska välrenommerade restauranger med festvåningar för alla tillfällen. Restaurangerna är; Dramaten Restaurangerna, Haga Forum, Mat Vin Möten ETT, Rådhuskällaren, Ronnums Herrgård, Skansen Restaurangerna, Stadshus Källaren samt Trädgår´n.

ProfilHotels driver idag 10 hotell i Sverige och Köpenhamn. Affärsidén är att driva personliga och modernt inredda hotell med fokus på gästens behov enligt konceptet ”The Art of Hotel Living”. Hotellen finns i Stockholm, Umeå, Uppsala, Norrköping, Kalmar, Jönköping, Karlstad, Vänersborg och Köpenhamn.

www.profilrestauranger.se

www.profilhotels.se