NYA PROFILER PÅ PROFIL

ProfilHotels och Profilrestauranger har under hösten 2011 rekryterat nya profiler till några av sina hotell och restauranger..

Från den 1 november finns Albert Alexandersson som ny platschef på Trädgår’n i Göteborg. Albert har lång och gedigen erfarenhet från nöjesbranschen och kommer närmast från Sundspärlan i Helsingborg där han var VD.

Mattias Lindberg är anställd som ny platschef på Hotel Aveny i Umeå. Mattias har flera år i branschen bakom sig både i Sverige och utomlands. Senast var han hotelldirektör på Accor Ibis Hotel i Lund.

Hotel President i Norrköping har fått en ny platschef i Lise Elmquist. Lise började den 15 september och efter flera år inom hotellvärlden kommer hon senast från First Hotel Grand i Falun.

Alla nya profiler hälsas varmt välkomna till oss och vi ser fram emot ett lyckat och varaktigt samarbete!

Kontakt:

Barbara Holzwart, Administrativ chef 031-80 40 55 0707-15 23 65 barbara.holzwart@profilrestauranger.se

ProfilRestauranger driver 8 st klassiska välrenommerade restauranger med festvåningar för alla tillfällen. Restaurangerna är; Dramaten Restaurangerna, Haga Forum, Mat Vin Möten ETT, Rådhuskällaren, Ronnums Herrgård, Skansen Restaurangerna, Stadshus Källaren samt Trädgår´n.

ProfilHotels driver idag 10 hotell i Sverige och Köpenhamn. Affärsidén är att driva personliga och modernt inredda hotell med fokus på gästens behov enligt konceptet ”The Art of Hotel Living”. Hotellen finns i Stockholm, Umeå, Uppsala, Norrköping, Kalmar, Jönköping, Karlstad, Vänersborg och Köpenhamn.

www.profilrestauranger.se

www.profilhotels.se