ÄNTLIGEN ÄR PRALINFAVORITEN LINDOR TILLBAKA I LÖSVIKTSFORMAT!

ÄNTLIGEN ÄR PRALINFAVORITEN LINDOR TILLBAKA I LÖSVIKTSFORMAT!

Lindor erbjuder 10 oemotståndliga smaker i Pick & Mixsortimentet, där flera av smakerna är unika för just detta koncept. Gör din egen blandning av dina favoritsmaker – och njut!

Men hjälp av ett hemligt recept har Lindts chokladmästare skapat ett mästerverk i choklad – Lindor.

Lindor chokladpralin är en perfekt rund chokladkula med ett delikat skal gjord av den finaste mjölkchoklad från Lindt som innesluter en oemotståndligt krämig fyllning.

Denna höst lanserar Lindor två nya fylliga och festliga smaker; Pistage och Cappuccino. Nu kan du välja mellan smakerna; Mjölk, Mörk 60%, Vit, Strawberries & Cream, Mint, Karamell, Hasselnöt, Apelsin, Cappuccino samt Pistage. Vilken smak är din favorit?

– Vi är så glada över att kunna lansera ännu fler

smaker i vårt populära och unika Pick & Mix-koncept.

Kunderna kan själv välja vilka smaker de är sugna på

och göra sin egen oemotståndligt goda blandning

som sedan kan avnjutas när som helst. Lindor lösvikt

är också en mycket omtyckt present som passar alla,

säger Emma Engqvist, Nordic Brand Manager för Lindor.

Lindt Lindor Pick & Mix finns till försäljning hos återförsäljare i hela landet och i Lindts egna butiker.