NJUT AV EN HÄRLIG STUND I HÖST

NJUT AV EN HÄRLIG STUND I HÖST

Upplev den uppfriskande kombinationen av krämig mintfyllning omsluten av den lenaste mjölkchokladen. Inspirerad av ett hemligt recept har Lindts chokladmästare skapat ett mästerverk i choklad – Lindor.

Lindor chokladpralin är en perfekt rund chokladkula med ett delikat skal gjord av den finaste mjölkchoklad från Lindt som innesluter en oemotståndligt krämig fyllning. Nu utökar vi Lindor-sortimentet med en 137 g påse, fylld med härliga mintpraliner. Sedan tidigare finner ni Lindor Mint i våra Pick & Mix lösningar med samma härliga Lindor recept.

– Mjölkchoklad med mintsmak är en riktigt populär smak i Sverige. Vi är väldigt glada att kunna erbjuda denna smak i Lindors oemotståndliga recept. Lindor Mint blir ett härligt tillskott i vår produktportfölj och lanseras perfekt till att julsäsongen drar igång, säger Emma Engqvist, Nordic Brand manager för Lindor.

Lindor Mint 137g Påse finns till försäljning hos utvalda återförsäljare i hela landet och i Lindts egna butiker.