Upptäck nya Lindt Création Orange – en njutningsfull smak perfekt för hösten.

Pressmeddelande   •   Sep 16, 2019 08:03 CEST

Lindt Création är en kategori chokladkakor inspirerade av desserter, denna gång har Lindts chokladmästare inspirerats av den fylliga smaken hos ganache. Resultatet är Lindt Création Orange – en kombination av den finaste mjölkchoklad fylld med len apelsinchokladcréme!

• Våra konsumenter uppskattar kombinationen choklad med njutningsfull fyllning. Därför är vi glada att kunna lansera smaksensationen i Création Orange som erbjuder en sprakande kontrast mellan en fruktig, något syrlig smak av apelsinchokladfyllning och den finaste mjölkchoklad, säger Sandra Markovic, Brand Manager för Lindt chokladkakor.

Lindt Création Orange finns till försäljning hos återförsäljare i hela landet och i Lindts egna butiker från v. 38.

Kommentarer (0)

Kommentera