LINK Mobility lanserar Mobile Invoice

Med hjälp av LINK Mobilitys mobilfaktureringslösning tillgodoser ni era kunders behov av en modern och enkel betalningsmetod, samtidigt som er verksamhet snabbare kan ta emot betalningar för era varor och tjänster.

Skicka fakturan via SMS för snabbare och fler inbetalningar.
Erfarenheter från vårt norska koncernbolag visar att inbetalningarna via Mobilfaktura ökar avsevärt, både i tid och till antal, jämfört med traditionell fakturering.

- Vi är stolta över att kunna presentera en innovativ lösning för marknaden, som möter kunden där kunden helst vill ha information – i mobilen. Baserat på erfarenheter från vårt norska moderbolag uppskattar både våra kunder och deras slutkunder tjänsten mobilfakturering oerhört mycket, vilket även bekräftas i betalningsstatistiken, säger Lars Holmqvist, CTO LINK Mobility Sverige.

Läs mer om tjänsten Mobilfaktura.

Hör av dig till oss idag för en demo!