Pressinbjudan: Allians för Linköping tar ställning till simhallens placering

2012 beslutade kommunfullmäktige att Linköpings nya simhall ska byggas i anslutning till Tinnerbäcksbadet. Efter att beslutet togs har en styrgrupp genomfört en granskning.

Nu har allianspartierna enats om ett ställningstagande, som de berättar om vid en presskonferens.

Tid: Tisdag 12 november klockan 10.30
Plats: Kommunstyrelsens ordförande Paul Lindvalls arbetsrum  i Linköpings stadshus

Allianspartiernas gruppledare Paul Lindvall (M), Linnea Darell (FP), Muharrem Demirok, (C) och Jan-Willy Andersson (KD) samt Christian Gustavsson (M), ordförande i styrgruppen för simhallen medverkar.

Välkommen!

• stadsutveckling