Linköping City Airport arrangerar seminarium med fokus på hållbarhet.

Pressmeddelande   •   Jun 07, 2018 11:30 CEST

I samarbete med KLM, Nordic Choice Hotels och Science Park Mjärdevi arrangeras idag, den 7 juni, ett seminarium med fokus på hållbarhet på Quality Hotel The Box. Deltar gör bl a Paul Terstegge, general manager North Europe för Air France KLM och Cathrine Dehli, Director of Sustainability Nordic Choice Hotel. Dessa två företag är bland de bästa i klassen i respektive bransch och kommer berätta om hur man målinriktat arbetar för att minska sin miljöpåverkan.  Under eftermiddagen kommer även Petter Stordalen att medverka. Detta seminarium är ett av de event som Linköping City Airport arrangerar under 2018 för att fira KLM 10 år i Linköping. Eftermiddagen avslutas med den officiella invigningen av Quality Hotel The Box. Bland gästerna finns representanter från regionens ledande företag, kommuner och Östsvenska Handelskammaren.

Linköping City Airport - din genväg till världen!

Linköping City Airport är en internationell cityflygplats. Med KLM erbjuder vi en snabb, smidig och prisvärd väg ut i Europa och världen via Amsterdam.

Kommentarer (0)