After Dark - vinnare på årets QX-gala!

After Dark - vinnare på årets QX-gala!

Vid årets QX-gala på Cirkus i Stockholm fick After Dark inte mindre än två fina utmärkelser. Först tog de emot priset i kategorin Årets scen. Därefter fick Christer Lindarw och Lars-Åke ”Babsan” Wilhelmsson också ta emot pris i kategorin Årets drag.

Året var 1997 då After Dark invigde Göteborgs nya showkrog Rondo. Därefter gästade After Dark Rondo med succéshowen ”La Dolce Vita” under ett slutsålt 2006. I vår gör de succé på Rondo igen med sin nya show. Könsroller utmanas, vänds och vrids i en sprudlande scenshow som helt saknar motstycke. De bjuder på en show med mycket glitter, glamour, lyx och spänning.

För mer information kontakta gärna:
Malin Lundström, marknadschef Rondo/ Lisebergs Restaurant AB
Malin.lundstrom@liseberg.se, mobil 0733-646666

Intervjuförfrågningar:
Holger Holgersson, holger@afterdark.se, mobil 0705-57 07 96
Malin Lundström, malin.lundstrom@liseberg.se, mobil 0733-646666

Pressbilder finns på www.liseberg.se

Liseberg är en av de ledande nöjesparkerna i Europa och erbjuder underhållning, attraktioner, restauranger och boende av högsta klass. Varje år tar parken emot cirka 3,2 miljoner gäster, vilket gör Liseberg till Sveriges mest besökta resmål.