Björn Skifs trycker till på Liseberg

I fyra decennier har Björn Skifs sjungit, showat och underhållit en bred publik. I tre dagar, 14-16 februari uppträder han i Lisebergshallen där han bjuder publiken på godbitar ur sin långa karriär. Vi passade på att haffa honom innan torsdagens konsert för att be honom lämna sina handavtryck i cement. Händerna tillsammans med namnteckningen kommer nu att gjutas om till en bronsplatta som placeras ut på Hedersplatsen på Liseberg. Här kommer de att hamna i sällskap med handavtrycken från andra stora svenska och utländska underhållare bland andra ABBA, Nils Poppe och Paul McCartney. Jenny Gustafsson Pr och press Liseberg AB För högupplösta bilder gå in på http://mediabank.liseberg.se, användarnamnet är press och lösenordet balder.