Här är alla artisterna till Lillelördag

Här är alla artisterna till Lillelördag

Nu är alla gästartister till Lillelördag klara. Nya namn på gästlistan är: Jessica Andersson, Rachel Mohlin, Kristin Amparo och Carl-Einar Häckner!

Lotta Engberg och Per Andersson står för värdskapet och tillsammans med sina gästartister ska de göra allt för att få onsdagarna att kännas som en liten lördag. Kvällarna kommer att ha kvar lite skit under naglarna, kännas lite retro och med humor, sketcher och nyskriven musik blir det en lite roligare onsdagar helt enkelt.

Först ut på premiären i januari är Tommy Körberg och Vanna Rosenberg som tillsammans med Lotta Engberg och Per Andersson kommer bjuda på en sprudlande festkväll med värme, humor, musik, gemenskap och glada upptåg.

Hela gästlistan ser ut som följer:

GästartisterGenrep & Inspelning RondoSändning TV4
Tommy Körberg & Vanna Rosenberg12-13 januari20 januari
Sven Melander & Jessica Andersson18-19 januari27 januari
Malena Ernman & Rachel Mohlin26-27 januari3 februari
Timo Räisänen & Eva Rydberg2-3 februari10 februari
Måns Zelmerlöw & Claes Eriksson9-10 februari17 februari
Lill-Babs & Peter Magnusson16-17 februari24 februari
Henrik Dorsin & Kristin Amparo23-24 februari2 mars
Lena Philipsson & Carl-Einar Häckner1-2 mars9 mars

På Rondo får du inte bara mat och underhållning utan blir också tv-publik. Som gäst en onsdag är du med om inspelningen av Lillelördag och veckan efter att du kommit som gäst till Rondo, kan du se programmet på TV4. Och som gäst en tisdag är du med på genrep som är på fullaste allvar men under sköna avslappnade former.

Restauranggästerna, gamla som unga, äter gott, stimmar och stojar tillsammans med artister, komiker och husband. Innan showen bjuds det på publikunderhållning och ni som kommer till Rondo får vara med om lite extra som kanske inte ryms i tv-rutan…

Läs mer och boka biljetter på liseberg.se/lillelordag

Anders Edholm, pressinformatör TV4, 0707-28 77 90
Lisa Siljeblad, PR- och pressansvarig Liseberg, 0725-22 27 30