Talk Talk Show på Rondo featuring Stefan Odelberg

Talk Talk Show på Rondo featuring Stefan Odelberg

Med spännande gäster, sidekicks, musik, magiska tricks och en i högsta grad delaktig publik kommer magikern och entertainern Stefan Odelberg till Rondo i Göteborg i höst med sin En Talk Talk Show featuring Stefan Odelberg. Huvudgäst i den första av två shower blir Timo Räisänen. Gäst i show nummer två är än så länge hemlig.
– Vi vill göra Rondo tillgängligt även för shower och olika gästspel i det mindre formatet och då passar En Talk Talk Showperfekt som inledning på den satsningen, säger Thomas Sjöstrand, vd för Lisebergs Restaurant AB.

En Talk Talk Show featuring Stefan Odelberg spelas den 8 oktober och den 12 november. Biljetterna släpps den 27 juni.

Stefan Odelberg är entertainern, magikern och komikern, som vi sett och ser i en rad olika sammanhang. Det är alltid full fart, mycket glädje och gärna ett och annat close up-trick i nära samarbete med publiken. Nu gör han entré på Rondo med sin nya show.

– En Talk Talk Show featuring Stefan Odelberg är lite mer än en vanlig talkshow. Vi får lära känna olika personer och deras kanske oväntade färdigheter. Vi tar hjälp av experter och dessutom kommer publiken att vara extremt delaktig. Det blir magi, förstås, musik och filmade inslag och med en drömgäst som Timo Räisänen redan från start känner jag att det här konceptet kan bli hur bra som helst, säger Stefan Odelberg.

Och det var inte svårt för Timo Räisänen att tacka ja.
– Jag gillar Stefan. Han är en fenomenal underhållare som drivs av att överraska. Självklart kommer jag när han bjuder in till Rondo, säger Timo Räisänen.

En Talk Talk Show featuring Stefan Odelberg
Spelas på Rondo i Göteborg 8 oktober och 12 november
Biljettsläpp 27 juni (liseberg.se)
Stefan Odelberg, programledare
Mats Berglund, manus och idéer
Per Dahlberg, producent och innehåll
Okan Cetrez, sidekick
Cirkus Markus, husband

Läs mer om Stefan på www.odelberg.com

För mer information, kontakta gärna:
Stefan Odelberg, programledare, tfn 0708-22 66 11stefan@odelberg.com
Thomas Sjöstrand, vd Lisebergs Restaurant AB, tfn 0705-14 32 60, thomas.sjostrand@liseberg.se
Ann Waldeborn, presskontakt, tfn 0702-69 53 01, ann.waldeborn@perspective.se

Liseberg är en av de ledande nöjesparkerna i Europa och erbjuder underhållning, attraktioner, restauranger och boende av högsta klass. Varje år tar parken emot cirka 3,2 miljoner gäster, vilket gör Liseberg till Sveriges mest besökta resmål.