Handelskammaren i Jönköping lanserar ny responsiv webb på Litium Studio

Handelskammaren i Jönköpings län arbetar för att förbättra företagens möjligheter att utvecklas i regionen. Organisationen ägs och drivs av dess medlemmar och den nya responsiva webbplatsen, baserad på Litium Studio 4.6, blir deras plattform för all kommunikation med medlemmarna framöver.

Handelskammaren i Jönköping arbetar för att Jönköpings län ska bli en attraktiv region för människor att bo och arbeta i. De engagerar sig i den politiska debatten, anordnar utbildningar och informationsträffar samt hjälper företag att skapa nätverk. På den nya webbplatsen finns utbildningar och aktiviteter och inte minst mallar och stöd kring dokumenthantering i samband med internationell handel. Tanken med webbplatsen är att den ska växa och bli plattformen för all kommunikation med Handelskammarens medlemmar.

Handelskammaren vill alltid ge dig en trevlig upplevelse av sajten. Därför möts du som besökare på webbplatsen av en anpassad vy oavsett om du surfar in via mobil, dator eller läsplatta tack vare den responsiva designen.