Litium Studio 4.6 – nya kampanjmöjligheter och personlig dashboard

Flexibel kampanjhantering ger dig möjlighet att skräddarsy dina erbjudanden

Genom anpassade målgrupper kan du, direkt i verktyget med en användarvänlig steg-för-steg guide, skapa kampanjer helt anpassade efter dina kunders beteende. Med erbjudanden riktade mot en mindre målgrupp kan du använda mer träffsäkra budskap och öka din konverteringsgrad. Du har full kontroll över vem som får ta del av erbjudandet och vilka kampanjer som får kombineras. Dessutom kan du välja fritt bland produkter ur olika grupper i produktkatalogen.

Exempel på kampanjer:

• Du vill ge 10% rabatt på utvalda varor till alla kunder som handlat på din sommar-REA och beställt för mer än 5000 kronor under senaste året.
  • Alla kunder som köper Zlatans nya bok får också köpa en dvd med hans bästa mål till kampanjpris.
  • Kunder som köper tre klädesplagg ur REA-sortimentet får det billigaste utan extra kostnad.

Följ dina kunders aktiviteter direkt i din personliga dashboard

När du loggar in i Litium Studio kommer du att mötas av din egen personliga startsida – dashboard. Genom dra-och-släpp kan du enkelt lägga till olika ”widgets” för exempelvis analys av bäst säljande produkter, populära sökord eller dina senast redigerade sidor. Nya widgets kommer att utvecklas och släppas kontinuerligt.