Uno Hallgren, ME Region Väst: Kul med Entreprenad Live när så mycket branschfolk är på plats

– Det är fantastiskt kul att få ha Entreprenad Live i Göteborg när det är en sådan uppgång i branschen och så mycket maskinfolk finns på plats.
Det säger Uno Hallgren, regionchef för Maskinentreprenörerna, ME, Region Väst.

Förutom egen utställningsmonter kommer Maskinentreprenörerna bidrar på olika sätt för att det ska bli en lyckad mässa och för att det ska komma mycket folk.
– Vi kommer att arrangera seminarier om aktuella trender. Vi diskuterar med olika personer men det är för tidigt att redan nu avslöja vilka det blir.
Redan förra gången Entreprenad Live gästade Göteborg arrangerade Maskinentreprenörerna den stora mässfesten.
– Vi arrangerar mässfest också den här gången på St. Jörgen Park golfhotell. Den var väldigt lyckad förra gången och den kommer att bli ännu bättre 2016.

– Vi har redan nu klart med att Arvingarna kommer.