Morsdag - låt mamma leva lite!

Live it, marknadsledande inom upplevelsepresenter i Sverige, erbjuder din mamma upplevelser för både kropp och själ. Men med flera hundra upplevelser att välja mellan kan det dock vara svårt att bestämma sig, så därför har vi gjort valet lite lättare för våra kunder. Vilken beskrivning passar bäst in på din mamma?

Trötta mamman

Att vara mamma är krävande så skicka iväg henne till ett äkta hamam (turkiskt bad) i Stockholm och låt henne få slappna av i värme och vattenångor. Tvagning med lavendeltvålsskum är inte bara skönt och löser upp spänningar, det ökar också blodcirkulationen och får trötta mamman att känna sig piggare och lenare. 3 timmars vistelse på hamam inklusive en turkisk meze-lunch kostar 1100 kronor.

Uttråkade mamman

Även mammor behöver lite spänning i tillvaron och att paddla kajak i Stockholms innerstad en sen kväll/natt är både atmosfäriskt och spännande. Låt den uttråkade mamman få snirkla sig fram längs innerstadens kajer med pannlampa. Den häftiga stadspaddlingen tar cirka 4 timmar och inkluderar ekologiskt fika. Pris 1190 kronor.

Nyfikna mamman

Den nyfikna och vetgiriga mamman får chansen att upptäcka spännande smakkombinationer på ost- och vinprovning och lära sig mer om osttillverkning och vinlära. Pris 495 kronor (Stockholm, Göteborg och Höganäs).

Sportiga mamman

Låt mamma få prova på en ny sport och varför inte bergsklättring. En erfaren instruktör guidar upp och ner för bergväggarna och mamma får både klättra och fira under handledning. Upplevelsen tar plats i vacker natur på ett flertal platser i Sverige, från Helsingborg i söder till Åre i norr. Pris 900 kronor.

Ord 260

Not till redaktören:

Live it grundades 2005 och är idag marknadsledande inom upplevelsepresenter i Sverige. Med över 500 upplevelser i samarbete med Sveriges bästa arrangörer har Live it den högsta kvaliteten och det bredaste utbudet av upplevelser. Live it är idag ett välkänt och väl ansett varumärke av såväl kunder som arrangörer. Martin Charlton och Jonathan Kirby, Live its ägare, utnämndes också nyligen till Årets Företagare i Stockholm 2008 av Företagarna, Sverige största organisation för företagare.

För mer information:

Fanny Blomberg

Mail: fanny@liveit.se

• upplevelse
  • morsdag
  • morsdag present
  • upplevelsepresent
  • upplevelse present
  • live it experiences ab
  • live it

Lina Koch