​Loka Brunn firar 10 år med familjen Spendrup som ägare

Under lång tid har Loka Brunn skänkt människor livskraft. Hit har människor vallfärdat i snart 300 år för att mötas, dricka brunn, njuta och koppla av. Traditionen lever vidare.

Det är nu 10 år sedan familjen Spendrup tog över både ägande och drift.

Med ett hållbart, engagerat och långsiktigt investerande så är Loka Brunn nu en av Sveriges absolut främsta mötesplatser. Här finner du platsen för moderna möten och avkopplande SPA upplevelser.

– En viktig del i vårt utvecklingsarbete är att föra en nära dialog med våra kunder, medarbetare och samarbetspartners. Stort engagemang på detaljer och fokus på gästupplevelsen har byggt vår framgång som en modern och hållbar mötesplats, säger Mia Spendrup, VD för Loka Brunn, Grythyttans Gästgivaregård och Måltidens Hus.

Vi ser långsiktigt på vårt ägande i Loka Brunn. Vår utvecklingsstrategi är att vara branschledande gällande hållbarhet, möteskompetens, teknikutveckling med gästen i fokus. Vi kommer också fortsätta att kombinera allt som en modern mötesplats måste innehålla med omsorgsfullt bevarat ursprung och historia.

För mer information:

Mia Spendrup, VD Loka Brunn, Grythyttans Gästgivaregård och Måltidens Hus.

Mail: mia.spendrup@lokabrunn.se