Lyxig resa för två till Monaco F1 Grand Prix

Som människor ligger det i vår natur att drömma. De flesta av oss får också ut stor glädje av nya upplevelser, vilket ligger utanför det vi känner till som vår vardag. Så låt mig visa dig vad som går att anskaffa sig i den här exklusiva tävlingen.

Du kan vinna:

• 2 flygbiljetter från din närmsta flygplats till Nice i Frankrike, torsdagen 26:e maj 2016.
  • Privat resa med helikopter från Nice till Monaco.
  • 4 nätter på Le Meridien Beach Plaza i Monaco i ett Twin/Double Classic Room med frukost.
  • Dryck i receptionen på fredagskvällen där du kan träffa och hälsa på F1-legender.
  • Resa på lördag och söndag till/från Meridien Beach Plaza.
  • Överblick av kvalificeringen från Fairmont VIP Suite över hårnålskurvan med full gästfrihet inkluderat.
  • Se söndagens race från en tre-däcks yacht bredvid vägen från Chicane (precis efter tunneln) till Tabac, med full gästfrihet inkluderat.
  • Avresa med helikopter från Monaco till Nice och flygbiljetter från Nice till din avreseflygplats på måndag 30:e maj 2016.

Intresserad? Om ja, fortsätt läs för mer detaljer.

Denna tävlingen är inget nytt, trots att den har blivit mer frikostig för varje år. Denna gången är det tioårsjubileum och jag har blivit informerad att där till och med kan bli några extra överraskningar för att uppmärksamma det.

Hur deltar jag – Jag vill åka till Monaco!

Företaget som håller i tävlingen är ett lotteriföretag online. De fungerar ungefär som mellanhand, om du till exempel skulle vilja spela på USA Powerball lotteriet men bor i Storbritannien och inte vill resa över havet, inga problem. Öppna ett konto hos dem och de köper lotten åt dig.

Så till priset av en lott kan du vinna en lyxresa för två

Detta är en bra möjlighet att kryssa den av din bucket-list och ha kul samtidigt. Du har självklart dessutom chans att vinna pengar på din lott. I skrivande stund ligger Eurojackpot lotto på €75 miljoner – inte en dålig summa fickpengar!

Besök gärna hemsidan för Euromillions Lottosystem för att lära dig mer om och/eller gå med i tävlingen om resan till Monaco 2016. Tävlingen avslutas vid midnatt, onsdagen 6:e april, så nedräkningen har redan börjat.