Bo på lyxhotell till budgetpris med Lowcostholidays

Lowcostholidays lanserar nu Secret Hotels, ett rabattkoncept där resenärerna erbjuds rum på 4- och 5-stjärniga hotell till kraftigt nedsatta priser. Det blir nu möjligt att sätta guldkant på semesterresan utan att för den sakens skull behöva gräva hål i semesterkassan.

Varje år åker runt två miljoner semesterfirare på utlandssemester med Lowcostholidays. Med Secret Hotels blir det nu prisvärt att lyxa till det lite extra. Det nya rabattkonceptet pressar priserna till upp till 50 procent på ett flertal 4- och 5-stjärniga boenden på populära destinationer som till exempel Mallorca, Lanzarote, Malta och Algarve.

-  De flesta reser med en begränsad budget och väljer därför bort lyxigare boenden på semestern. Med vårt nya rabattkoncept Secret Hotels kan man nu få en vecka på ett 4- eller 5-stjärnigt hotell på stranden till ett 2 eller 3-stjärnigt pris, säger Stefan Kärrström, Managing Director för Lowcostholidays i Norden.

Konceptet går ut på att 4- och 5-stjärniga hotell listar sina osålda rum. Resenären får inte veta vilket hotell som bokats till dess att betalningen är mottagen och bokningsbekräftelsen skickad, eftersom de lyxiga hotellen vill hålla det hemligt att rummen erbjuds till så låga priser.

-  Secret Hotels ska inte förväxlas med ”ospecificerade hotell”. Resenären får tillgång till all information om hotellen så fort bokning och betalning är klar. Innan dess kan man även läsa en beskrivning av hotellet, som innefattar destination och adekvat klassificering, säger Stefan Kärrström, Managing Director för Lowcostholidays i Norden.

Rabattkonceptet, som lanseras slutet av juli, innebär individuellt förhandlade rabatter på en rad olika hotell. Hotellen kommer att vara märkta med symbolen ”Secret Hotels” på hemsidan.

För mer information vänligen kontakta:
Stefan Kärrström, Managing Director Lowcostholidays Nordics
E-post: stefan.karrstrom@lowcostholidays.se

• weekendresa
  • solresor
  • sol och bad
  • mallorca
  • charter
  • billiga resor
  • secret hotels
  • secret hotel
  • billig resa