Spara tusenlappar på höstlovsresan genom att boka rätt resa

Medan charterns höstlovsresor redan börjar bli fullbokade kan man fortfarande hitta prisvärda resor till sin favoritdestination utan att det behöver kosta skjortan.

-Vi erbjuder höstlovsresor som är flera tusen kronor billigare jämfört med andra aktörer, säger Stefan Kärrström, VD för lowcosttravelgroup i Norden.

-Vi har modernare system än konkurrenterna vilket gör att vi kan erbjuda många fler kombinationer och många fler flygalternativ. -Vi pratar gärna med våra kunder på telefon för att hjälpa dem att hitta den resa som passar för just deras plånbok, säger Stefan.

Till skillnad från chartern där man oftast måste välja mellan att vara borta sju eller fjorton dagar och med fasta avgångar, kan man hos lowcostholidays själv bestämma resans längd och när man vill åka.

-Om man vill vara borta tre, fem eller tio nätter kan man hitta det hos oss. -Målet är att alla ska ha råd att resa, menar Stefan.

Lowcostholidays tips på billiga höstlovsresor:

Gran Canaria

1 vecka, 2 pers, lägenhet
Utresa: 29/10
Pris: 10 449 kr

(Charterns pris för likvärdig resa ligger på 14 596 kr)

Teneriffa

1 vecka, 2 pers, endast Rum
Utresa: 30/10
Pris: 12 636 kr

(Charterns pris för likvärdig resa ligger på 15 300 kr)

London
2 nätter, 2 pers ink. frukost
Utresa: 28/10
Pris: 3688 kr

2 nätter, 2 pers, endast Rum
Utresa: 30/10
Pris: 3717 kr

3 nätter, 2 pers, ink. frukost
Utresa: 29/10
Pris: 4650 kr

• barcelona
  • solresor
  • höstlovsresor
  • resa på höstlovet
  • london
  • paris
  • gran canaria
  • teneriffa

lowcostholidays.se är lowcosttravelgroups varumärke som säljer semestererbjudanden till resenärer på vår egen avancerade websajt och via telefon.
Över 2 000 000 kunder har rest med lowcosttravelgroup sedan starten. Websajten i Storbritannien lanserades 2009 och är idag med på topp-tio listan över mest besökta resesajter i Storbritannien, enligt Hitwise. Den svenska sajten lanserades under början av 2011. Genom att använda den senaste tekniken skapar vårt system miljontals konkurrenskraftiga semestererbjudanden varje dag, genom att kombinera de mest prisvärda flygbolagen med över 120 000 hotell.

Ta del av alla erbjudanden på lowcostholidays.se