GoExcellent tecknar avtal med Loxysoft AB

GoExcellent har valt att teckna ett Nordenavtal med Loxysoft Sales. Det är extra glädjande då deras val är resultatet av en omfattande test under en längre period. Slutsatsen blev att Loxysoft Sales är en produkt som står sig mycket bra i konkurrens med andra system och avtalet förstärker den bilden.

- GoExcellent har valgt Loxysoft som samarbeidspartner grunn av deres stabile og avanserte plattform som er perfekt dimensjonert i forhold til våre små og mellomstore outbound oppdrag. Loxysoft har  i  tillegg en kompetent og serviceminded support avdeling som leverer nyutviklinger korte tidsfrister, noe som er svært viktig for oss i en hektisk outbound hverdag hvor endringer skjer raskt, säger Kim Jonassen, IT Operations Manager GoExcellent

- Vi är mycket stolta över att få teckna avtal med GoExcellent för Loxysoft Sales. Redan under testet i den Norska verksamheten har vi gemensamt utvecklat och förbättrat vår befintliga produkt utifrån deras önskemål och behov. Det är alltid givande att få arbeta tillsammans med en kund som har sådan stor erfarenhet från branschen och så kunniga kontaktpersoner. Det har gjort det möjligt att skapa ett mycket väl fungerande och kreativt samarbetsklimat, säger Mari Eriksson, Account Manager Loxysoft AB.