Loxysoft önskar en god jul och gott nytt år

Loxysoft önskar alla en god jul och gott nytt år och ger en julgåva till Rädda Barnen.

Vi vill tacka alla våra kunder för ett gott och innehållsrikt år, och önskar att ni alla får en god jul och gott nytt år. Under 2010 kommer Loxysoft Sales att fortsätta utvecklas med bland annat mer funktioner för inbound och en ny webbaserad modul för statistik.

Istället för att skicka julklappar till er alla ger vi ett bidrag till Rädda Barnen. Vi föreslår att ni gör det samma.

Vi vill också passa på att tacka vår fantastiska personal. Utan er vore inte Loxysoft möjligt.

Om Loxysoft

Loxysoft har ett egenutvecklat säljstödssystem med en telefoniserver som bas. Systemet hanterar förutom telefoni en mängd andra kontaktsätt, som e-post, sms och postutskick. Systemet är byggt för att hantera de processer som kontaktintensiva företag handskas med dagligen, alltifrån schemaläggning och planering till statistik, utskick av orderbekräftelser och backoffice-funktioner, som ljudfilsavlyssning och ordergodkännande.

Systemet kan köpas eller hyras som en tjänst. Loxysoft är idag Sveriges ledande leverantör av uppringande system för callcenter och försäljningsföretag. Företaget växer även inom inkommande trafik. I dagsläget görs 8 miljoner samtalsförsök och 20 miljoner samtalsminuter per månad i hyrsystemet.