Ny produktägare för Loxysoft Sales

På grund av marknadens stora intresse för Loxysofts nyaste produkt, Loxysoft Flow, har Loxysofts produktchef, Jesper Gran, valt att fokusera mer på Flow. Andreas Gordonsson har därför utsetts till ny produktutvecklare med ansvar för Loxysoft Sales. Andreas rekryteras från den egna organisationen och var tidigare Account Manager med huvudfokus på Loxysofts utländska kunder.

−Telemarketingbranschen står inför stora utmaningar de närmaste åren och vi vill därför stärka upp organisationen runt Sveriges mest sålda dialersystem. Den här organisationsförändringen är en naturlig följd av Loxysofts framgångar och en nödvändighet för att Loxysoft Sales skall fortsätta att vara marknadsledande inom sitt segment, säger Tobias Sjölander, VD på Loxysoft.