Björns Garage öppnar butik i lkpg Fashion District

Torsdag den 10 oktober slår Björns Garage upp portarna i Gyllen i lkpg Fashion District. Fastighets AB L E Lundberg har tecknat ett treårigt hyresavtal med den lokala heminredningsbutiken om ca 300 kvm.

- Vi är väldigt glada över att Björns Garage väljer att flytta till Gyllen säger Amanda Eklund, uthyrare handel på Fastighets AB L E Lundberg. Björns Garage är en uppskattad butik som med sitt noga utvalda sortiment kommer att komplettera utbudet och bidra till en ännu bättre kundupplevelse i lkpg Fashion District, fortsätter Amanda.

Björns Garage säljer häftiga möbler, inredningsdetaljer och växter. I anslutning till butiken finns ett mysigt café där besökare kan ta en stunds trevlig avkoppling. Björns Garage erbjuder även stylingtjänster till privatpersoner och företag. Tidigare har verksamheten bedrivits utanför citykärnan men flyttar nu alltså till lkpg Fashion District.

- Genom flytten kommer vi närmare våra kunder samtidigt som vi blir en del av citykärnan, säger Björn Larsson, VD. Vi ser fram emot nästa steg i vår utveckling och hälsar nya som gamla kunder välkomna, avslutar Madelene Fix, Butikschef.

Amanda Eklund, uthyrare handel, Fastighets AB L E Lundberg
E-post: amanda.eklund@lundbergs.se