PaneFresco lämnar Norrköping

Efter 3 år i Norrköping väljer den italienska restaurangen PaneFresco att avveckla sin verksamhet och stänger dörren för sista gången under torsdagen. Fastighets AB L E Lundberg äger fastigheten där restaurangen är verksam. Arbetet med att hitta en ny hyresgäst är redan igång.

- Det är naturligtvis väldigt tråkigt att Norrköping förlorar en så bra restaurang med härlig atmosfär, säger Christian Claesson, regionchef öst och tf. affärsområdeschef Handel, Fastighets AB L E Lundberg. Samtidigt har vi goda förhoppningar att hitta ett nytt samarbete som bidrar till en levande och trivsam innerstad och som passar väl in med det övriga butiks- och restaurangutbudet, fortsätter Christian Claesson.

Christian Claesson, regionchef Öst Fastighets AB L E Lundberg
E-post: christian.claesson@lundbergs.se