Vero Moda öppnar åter i Norrköping city. Foto: Hanna Ekengren

Vero Moda tillbaka i Norrköping city

Den 26 april öppnar Vero Moda sin 154 kvm stora butik i Linden Köpcentrum.

Lundbergs satsning i Linden Köpcentrum, med målsättningen att vara regionens främsta modegalleria, gjorde det enkelt för Vero Moda att komma tillbaka till Linden efter ca 1,5 års frånvaro.

-Vi tycker att det är jättekul att Vero Moda har kommit tillbaka till oss på Linden Köpcentrum, säger Alexander Gil, uthyrare kommersiella lokaler Handel. De har varit saknade och är en viktig aktör när vi positionerar Linden Köpcentrum som regionens bästa modegalleria.

Vero Moda var ett av det första varumärkena som lanserades inom det som senare skulle bli Bestseller-familjen. I dag är Vero Moda ett framgångsrikt modeföretag med butiker och medarbetare över hela världen. Butiken säljer damkläder med moderiktiga trender för den medvetna kvinnan som söker enkelhet och fast-fashion.

Norrköping den 26 april 2018

Eventuella frågor besvaras av