Luxor Finans satsar på tillväxt i Jönköping och Linköping

Grafik: AdNordic Reklambyrå i Karlshamn

Luxor Finans befinner sig i en expansionsfas och väljer nu att satsa ytterligare på sina kontor i Jönköping och Linköping. Från och med den 1 maj 2017 kommer företaget utöka personalstyrkan med två nyanställda på respektive kontor.

Ledningsgruppen bakom Luxor Finans menar att beslutet är ett naturligt steg i Luxor Finans fortsatta utveckling, inte minst för att upprätthålla företagets goda servicenivå gentemot gamla och nya kunder. Man förklarar också att branschen står inför konstanta förändringar och att ledningen ser personalförstärkningen som ett krav för att följa den fortsatta utvecklingen.

Madeleine Hultgren, tidigare anställd på Skandia, är en av de nyrekryterade som fått äran att påbörja sin karriärresa på Luxor Finans.

– Jag är mycket stolt och känner mig hedrad att ha fått förtroendet att vara med i LUXOR FINANS fortsatta utveckling. Det är ett stort förtroende som jag ska förvalta på bästa sätt, säger hon.

En positiv utveckling inom Luxor Finans

Luxor Finans befinner sig i en expansionsfas och enligt administrationschefen Maria Bröms har personalen på företaget fått vittna till en positiv utveckling. Hon förklarar att man är nöjda och stolta över de goda initiativen och det fina resultatet man åstadkommit.

– De sista åren har Luxor Finans haft en positiv utveckling med flera goda initiativ och fina resultat. Vi ska tillsammans fortsätta denna utveckling i en bransch som kräver alltmera av både kund och rådgivare, säger Maria Bröms.

Luxor Finans framtid ser ljus ut och enligt organisationens styrelseordförande Conny Olofsson ser man fram emot att utveckla Luxor Finans ytterligare, tillsammans med de nya medarbetarna i Linköping och Jönköping.

– Vi i styrelsen ser med tillförsikt fram emot att, tillsammans med de nya medarbetarna i Jönköping och Linköping, fortsätta den positiva utveckling som bolaget har idag, säger Olofsson.

I anslutningen till Luxor Finans expansion i dessa städer passar ledningsgruppen också på att hälsa alla sina kunder, både nya som gamla välkomna.

Ytterligare information Luxor Finans och företagets tjänsteutbud hittar du på Luxor Finans officiella hemsida, http://www.luxorfinans.se