Flera nomineringar för Magnusson till Årets Advokatbyrå 2012

Magnusson är nominerad till utmärkelsen Årets Advokatbyrå 2012 i hela tre kategorier.

Dessa kategorier är:

Årets Advokatbyrå 2012

Mest proaktiva byrå

Kommunikation/Marknadsföring.

Nomineringarna är baserade på klientstudier där advokatbyråns klienter fått sätta betyg på Magnussons prestationer inom olika områden.

"Dessa nomineringar betyder mycket för oss, då det är våra klienter som ger sin bild av vår verksamhet och det känns oerhört smickrande att vi är nominerade i flera kategorier" säger Per Magnusson, Senior Partner på Magnusson.

" Jag tycker att det är speciellt kul att vi är nominerade i kategorin Kommunikation/Marknadsföring då det generellt inom branschen är ett eftersatt område" säger Peter Lilliehöök, kommunikationschef på Magnusson

Priset delas ut på Berns i Stockholm den 14:e november.